ÇANTAMARTA EN CONCERT A LA [2] D’APOLO!
Del Carib a Andalusia
El 17 d’octubre tenim una cita a La [2] d’Apolo amb Çantamarta.
Luislo, Benito i Omar porten el seu nou disc, La esquina + violenta, a l’escenari per demostrar que les etiquetes musicals ja no serveixen. Des del 2019, aquest trio ha decidit que el hip-hop, l’electrònica i l’R&B poden ballar perfectament amb la salsa, la cúmbia i el bolero.
El resultat és un viatge sonor que va del Carib a Andalusia sense demanar permís. Amb una mirada urbana que no es deixa res per explicar, les seves cançons parlen de la realitat, dels vincles i de les contradiccions que tots vivim al carrer.
En directe, Çantamarta converteix aquesta barreja en una experiència que transita entre la pista de ball i la introspecció.
El 17 d’octubre, la Sala Apolo serà la pròxima parada del seu viatge. No t’ho perdis!
Com sonen
Un petit spoiler

