Santiago Auserón en concert al Casino l’Aliança del Poblenou
D’UNA BANDA A L’ALTRA DEL MEDITERRANI
Santiago Auserón torna a Barcelona el 23 d’octubre per presentar Nerantzi, un projecte que explora els vincles culturals i musicals entre les dues ribes del Mediterrani. Després de la seva trajectòria en el rock, el son cubà o les arrels afroamericanes, l’artista aragonès aprofundeix en aquesta ocasió en les arrels gregues.
Acompanyat pel guitarrista Theodoros Karellas i el mestre del buzuk Vaggelis Tzeretas, Auserón construeix un diàleg entre la cançó d’autor, la balada mediterrània i el rebétiko grec del segle XX. El resultat és un repertori que combina composicions pròpies amb adaptacions al castellà de cançons populars gregues, interpretades amb respecte per la tradició i una personalitat artística inconfusible.
Una oportunitat per gaudir d’un directe íntim on l’autor reinterpreta el seu llegat a través d’una nova sonoritat mediterrània.

